söndag 14 oktober 2012

God morgon söndag

Då vaknade man med smärta i nacken som drar sig ner till halsryggen och skulderbladen, känningar i armarna finns också :( förbannade wiplashskada.... Igår var en bra dag, snubben min fixade bilen, ska fortsätta idag trots att det regnar, min underbara bror kom hit och fixade sina däck på bilen och käkade middag och äppelpaj med oss. Han åkte lite senare på kvällen. Alltid lika mysigt att umgås med honom. Han borde få ett pris för att han är han. Han finns alltid där för mig i vått och torrt, en bättre bror kan man inte få. Han är så snäll på alla sätt men han är lite dominant men han är ju trots allt ungkarl :) Nu är nästa helg inplanerad, vi ska åka till min älskade mamma. Jag saknar henne jätte mycket, även om hon jobbar i göteborg så träffas vi inte så mycket. Nu ska jag få en hel helg med henne. Och min bror. Hm om jag nu kommer igång med träningen imorgon, hostan är helt borta då kanske man kan hänga med hennes snubbe å träna på gymmet, då kan han visa mig några övningar med hantlar som vi kan göra här hemma. Jag och min snubbe ska trimma kroppen och målet är att det ska ha hänt en del med kroppen innan jul. Jag ska inte gå ner i vikt utan få lite mer muskler! Plus att jag vill kunna äta en massa gott under jul utan att få dåligt samvete :) Likaså min snubbe <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar