söndag 14 oktober 2012

Jaha

Då har man haft ett givande samtal med min älskade mor :) Eftersom vi ska ner till dom nästa helg så kommer jag inte undan. Jag behövde inte ens fråga utan han hade redan bestämt att jag skulle med och träna :) Så nu får jag inte glömma träningskläderna .. Kul!! Plus att jag får lite egen tid som gynnar mig.. Mannen min får lite egentid med sin dotter, det behöver han eftersom hon är så mammig... usch vad det är jobbigt med nacken och ryggen idag.. Nu smyger ju illamåendet och yrseln sig på med, värmekudden nästa. Det blir en liten tripp sen för att köpa en bingolotto. Vi vann förra veckan men då spelade jag inte, det var ju synd för jag hade då möjligheten att ringa in :( Jaja det blir så ibland.. Men ikväll ska vi spela.. och sen blir det ju naturligtvis Solsidan på tv4.. Jag verkligen älskar den serien.. :) Vad ska ni hitta på idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar