tisdag 2 oktober 2012

Hej alla

Idag har det vart en tur på stan och lunchen blev Mc Donalds.. :) Något som jag inte kan leva utan är deras chokladmuffins, de är så goda.. Nyheter: Jo det är många som har reagerat på böneutrop som ska få ske här i Sverige, själv tycker jag inte att de ska få ske. Men jag är inte så påläst än så jag uppdaterar lite när jag har läst på lite mer. Kan påpeka det igen att jag inte är rasist men vi bor faktiskt i Sverige och det finns nåt som heter "man tar seden dit man kommer" alltså ska de få anpassa sig efter oss och inte vi efter dom, de kommer ju trots allt till vårt land. Det är ju mycket som händer i skolorna oxå för att det finns så många invandrare. Rektorerna tar bort svenska nationalsången, de ska helst inte gå till kyrkan mm. Men som sagt jag ska läsa på lite till innan men detta är blivit en stor diskussion. Det är faktiskt många svenskar som inte tycker om det medan andra inte bryr sig, andra tycker att kyrkoklockorna inte ska få ringa.. Hallå vart är vi på väg egentligen?? Uppdatering sker senare om detta :) Smärtan kommer och går.. I morse hade jag så ont i magen men tog ingen värktablett men däremot en samarin och det hjälpte :) Tant röd värken vill inte försvinna trots att det är drygt en vecka kvar men eftersom jag har bytt så vet man aldrig när den kommer...? Ikväll blir det X factor. Nu ska jag börja heja på vissa och hålla tummarna på att de går vidare.. En som jag tycker är jätte begåvad för att vara 14 år fick ett JA!! Härligt.. Får se vilka de som får stanna idag, har ju några favoriter redan :) Jag kommer följa x factor tills det är över så många inlägg kommer det nog bli om dessa :) Vad har ni gjort för kul idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar