onsdag 24 oktober 2012

Oktober snart slut

Gud va tiden går fort... Exakt två månader kvar till julafton, kanske dax att börja planera vart man ska va? Vi har pratat om hans föräldrar men vettifan om jag har lust att fira där igen. Pratade med mamma om julen för ett tag sen men hon visste inte nåt och efter ett par dagar efter det tog hon upp påsken (?) Jo hon undrade va vi skulle göra under påsk, vi ska la va hemma men va fan.. Julen kommer ju först men hon vet fortfarande inte var de ska vara eller vad som händer.. Två månader kvar ... måste börja planera, finns ju folk som köper julklappar nu, lite tidigt tycker jag... På söndag ska vi ställa om klockan, dra tillbaka den en timma, är det därför jag somnar så tidigt nu för tiden? Kroppen kan väl inte ställa om sig till vintertid? Jag är ju ingen björn precis fast kroppen verkar tro det hahaha :) Har insett att jag måste boka tid hos tandläkaren men det jobbiga är att jag har sån tandläkarskräck men fick ringt ett samtal i måndags och fick pappret idag, i fyllt och klart nu ska jag bara skicka tillbaka det. Väntetiden är 3-4 månader och man står i kö men det är det värt, pengarna likaså om min rädsla/fobi försvinner och för tillfället är det ju inte akut, tur det! Nu ska jag återgå till mitt... vad har ni hittat på för kul??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar