tisdag 2 oktober 2012

Heja X Factor

Många av de som gick vidare hade jag faktiskt hoppats på så nu är min lycka gjort :) Nu gäller det hålla tummarna dessa fredagar framöver. Säger inte idag vilka jag hejar på utan tar det på fredag efter första finalen ... Spännande... Nu blir det Big Bang Theory Ps jag har ätit alldeles för mycket onyttigt idag och träningen börjar inte igen förrän på måndag.. Då blir det träning så att det ryker ut röven på mig haha och börjar naturligtvis mina fettförbränningstabletter.. Får hoppas att de funkar på mig :) Denna gången ska jag inte ge upp iaf som sist... Anledningen till att jag inte har tränat är pga sjukdom, hostan är inte riktigt över än, det är bara de sista kvar så på måndag är det bara att börja om från början, även hitta motivationen är det första :) Kollar ni på X factor? Var det rätt personer som gick vidare?? Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar