lördag 6 oktober 2012

La familia

När det kommer till familjen, det är blod :) men när man beter sig illa och bara ställer till det? Hur mycket är familjen värd då egentligen? Nåt som jag har lärt mig så ska man aldrig bete sig illa mot sin egna mamma, för skulle det inte vara för henne skulle man inte finnas.. Okej man har en pappa med men i slutändan så är det blivande mamman som bestämmer... Men när det gäller sina syskon, hur långt ska man gå/hur mycket ska man behöva stå ut med för att man ska kalla det blod är tjockare än vatten? Detta gäller inte bara min familj utan även en annans i min närhet? Jag har förlorat min syster pga vissa saker och jag trodde att vi hade löst det men uppenbarligen så har hon stora problem! Man gör sina val.. :( Men så kommer vi till en annan person.. personen i fråga har betett sig väldigt illa och blandat in min dotter och man blandar inte in barn at all... men man måste gå vidare och prata om saken eller?? Jag kan inte bara skita i folk utan att berätta sanningen, är det fel av mig då? Jag är kluven.. uppenbarligen så är jag tvärt mot denna person och den står mig nära, så hur ska jag lösa detta??? Ni kanske inte anser att detta är mitt problem men jag bryr mig så mycket om andra... bra och dåligt.... :( The end

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar