lördag 6 oktober 2012

Nu vet jag

Nu har jag kommit på varför jag (nästan) aldrig tvättar när min sambo sätter upp tvätt tiden, Jo för att jag har en skada :) kan inte göra saker som andra "bokar" upp mig på... Vet inte varför jag är sån men det är så när det gäller mycket. Så nu får jag ta konsekvenserna eftersom jag inte tvättade den 3:e. Tvätta en lördag kl 19-22. Just det .. jag är skengravid :) Ska påpeka det att jag inte kan bli gravid eftersom jag har säkert preventivmedel :) Googlade på alla mina symtom och det var det enda som kom upp.. Och eftersom jag har kollat mig att jag inte är sjuk så är det den logiska förklaringen ... Lite lustigt faktiskt men det finns en första gång för allt. Nu sitter min underbara sambo och min favvo brorsa och spelar tv spel, själv sitter jag vid datan en liten stund.. Haft soffhäng med min lilla flicka som blir 4 år i morgon. Kollat på filmen Madagaskar, en grym barnfilm :) Snart blir det en dejt med tvättstugan... :) Ha en underbar kväll alla sköna lirare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar