söndag 14 oktober 2012

Seg söndag

Hela veckan har gått jätte fort men idag är den jätte seg... Så det kan bli :) Lillan är väl för go... Hon har ju så många leksaker och vi har den saken att om hon vill ha nåt från källaren så måste hon ta med sig nåt ner för annars får hon inte plats i rummet :) så hon sa att hon ville ta undan leksaker för att hon ville ha sitt dockhus. Hon har med andra ord lärt sig hur det funkar och hon är bara 4 år :) Härliga pärlan! Det är lite soffhäng för min del just nu, eftersom det är en sån seg dag så har jag blivit lite trött.. Lite skönt att flickan min kan leka lite själv oxå för annars är jag alltid med henne.. Ingen lugn stund alls... Det blev en uppfriskande promenad förut ... Hoppas att denna vecka går fort för jag vill verkligen komma från stan nu.. Ska bli så skönt att komma bort och få ladda sina batterier och bara få vara... och äta gott.. Mamma lagar så god mat. Likaså min sambo.. Jag kan laga mat men tappade den passionen när mina barn flyttade. Innan stod maten alltid på bordet kl fem så det bara var för snubben att sätta sig efter jobbet. Saknar den tiden ..... Å andra sidan älskar han att laga mat så jag vill inte ta det ifrån honom men ibland får han sina överraskningar. Ha en underbar kväll alla o håll tummarna på att vi vinner denna gången med på bingolotto... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar