fredag 12 oktober 2012

Smärta

Jag har sån smärta så jag vet inte var jag ska ta vägen :( och ingen ide att åka till läkaren eftersom jag vet vad det beror på och det är inget farligt. Och det är inte bara jag som lider av detta de flesta som får tant röd på besök har sina åkommor... Men det finns ett skäl till varför jag lider så nu... Tydligen så håller kroppen på att förändras sig.. att det skulle göra så ont hade jag ingen aning om, skulle jag vetat det skulle jag inte ha gjort detta :) Allt kommer fram förr eller senare fast jag väljer det senare :) Jag trodde faktiskt inte att man kunde ha mer smärta än den jag har i nacke och rygg mellan varven men det kan man. Denna smärta... När man har ont i nacken, halsryggen, ryggen, armarna pga en skada plus att man lider av diskbråck i ländryggen så kan man inte leva till 110 procent, man kommer inte alltid upp ur sängen och det gör fruktansvärt ont i mig som mamma eftersom jag inte alltid har den förmågan att finnas till 110 procent för min dotter. Tur att jag har hög smärttröskel, jag tål mycket smärta innan jag hamnar i smärt koma... Detta tär också mycket på psyket.. Allt håller ihop... Och det här med mina stora barn det påverkar ju oxå mig negativt även om jag försöker att hålla allt vid liv :/ Finns det någon mer där ute som lider av smärta?? Vill ni dela med er av eran erfarenhet? Har vart hos läkaren flera gånger pga smärta men det är bara sjukgymnastik och värktabletter som hjälper och det där med tabletter försöker jag undvika för det är inte min stora passion precis.. Och när det blir kallt ute blir smärta ännu värre o då sätter den sig i nacken o neråt med illamående och yrsel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar