torsdag 18 oktober 2012

God morgon fredag :)

Då är det bara några timmar kvar tills min bror slutar att jobba, då bär det av till Skåne under helgen :) Jag har bokat upp min mamma hela långa helgen nu får vi bara hoppas att hon orkar hihi Sa till henne igår att jag vet inte om jag vill följa med att träna på gym eftersom det är mycket folk och jag har ju trots allt social fobi :( men då sa hon att han skulle bli besviken och det har jag ingen lust med :) Så det blir nog en tripp till gymmet i a f och "glömma" träningskläderna är det ingen ide heller för att mamma har kläder :/ Nu ska jag äta frukost och sen hoppa in i duschen. Ska även hämta ut mitt paket som ligger och väntar på mig :) Just det packa måste jag göra med :) Va ska ni hitta på för kul idag ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar