torsdag 4 oktober 2012

Redan torsdag kväll

Gud va denna vecka har gått fort :) Och idag är det kanelbullens dag och det har vi njutit av.. I morgon kommer min favoritdag, Fredag... Och X Factor final på Tv4 kl 20:00.. Yeah :) Har haft en dags paus från bloggen eftersom hela min kropp är i någon hormonfas. Känner mig inte alls fit for fight.. :( Tant röd är på väg men så här som jag har känt de sista veckorna har jag aldrig känt innan. Smärta, svullen och t o m gasig.. Ingen hit alls.. Känns som att jag har svalt en stor ballong. Lite viktökning till och med men det är självförvållat. Det ska bli härligt att börja träna på måndag igen, återgå till sitt normala liv. Träning , rätt kost och må bra :) Motivationen är på Gång, varje gång jag ser mig i spegeln och står på vågen, nu äntligen kan jag bygga muskler utan att se sjuk ut :) Ikväll blir det Revenge på Tv3 kl 21:00, satt fast klistrad förra säsongen, en skit bra serie. Jag rekommenderar den alltså.. :) Va har ni hittat på för kul idag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar