tisdag 30 oktober 2012

God lunch tisdag

Jag måste ha nåt virus i kroppen även om jag inte känner mig sjuk? Har nu somnat på soffan i flera dagar och alltid efter kl 21. Visst kan det bero på att vi har ställt om klockan men va fan... I lördags gick jag och la mig kl 22 och i söndags.. Hmm jag minns inte men igår somnade jag på soffan när jag kollade på CSI, stackars min sambo , han fick knuffa till mig flera gånger. :) Och när han sa till mig igår, när klockan var 21:30 att vi skulle lägga oss i sängen så kom jag med den kommentaren "Ja klockan skulle ju ha vart 22:30" Så kan man ju inte tänka hela tiden!!! Dagarna ska vi inte ens prata om.. spelar ingen roll vad jag gör jag dör av tröttheten. Det är inte en sån trötthet som gör att jag vill sova hela tiden men orkar inte mycket. Kan ju va så att jag kanske är lite deprimerad, undermedvetet men inget jag lider av i alla fall :) Vädret spelar stor roll det vet jag.. Nu ska jag baka.. vad ska ni hitta på för kul idag?? kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar