onsdag 17 oktober 2012

Onsdag kväll

Imorgon fyller min älskade sambo år :) så jag o lillan har hela dagen inplanerad... Han ska jobba ... Hon var så söt i morse när hon vakna, yrvaket sa hon "Mamma, pappa gick upp före oss, han fyller ju år" Nej sa jag han fyller år imorgon.. "ja men hur ska vi vakna före honom? Och jag vill baka jordgubbstårta" Hon är så söt.. Grejen är den att när man fyller år brukar man ge frukost och presenter på sängen och hon se fram emot det. Så hela dagen är fullspäckad imorgon, baka, städa och laga mat men har dock inte kommit på vad för gott ska jag laga, tips någon? Dagen har vart bra idag, lite kallt bara. Hösten är ju dock här och jag längtar redan till sommaren. Fast först till jul och den goda maten. Nu ska jag snart lägga min lilla flicka så att jag får lite egentid med min man God kväll ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar