lördag 13 oktober 2012

God morgon lördag

Denna veckan har ju gått jätte fort. Om det ska fortsätta i denna takten så är det snart jul :) Jag längtar till julafton, för att få äta julmaten :) Har funderat mycket på det här med böneutrop i Sverige.. Som jag har sagt så många gånger tidigare så är jag inte rasist men nu får la det vara nog? Alla dessa invandrare som kommer hit borde de inte anpassa sig efter oss och inte vi efter de? Det finns ju massa såna där sidor där folk verkligen säger vad de tycker och tänker och vissa av dom håller jag faktiskt med :) Det finns ju så många saker som vi måste hålla igen på bara för att de har en annan religion och så ska de inte behöva vara. Vi hjälper ju dom på alla sätt och nu är det som så att vi har inte boenden eller jobb till oss svenskar och så kommer de ännu fler som ska boende och jobb. Jag har hela tiden trott att böneutropet bara skulle hålla till i Stockholm men häromdagen läste jag att de ska ske här i Göteborg. Kommer ihåg för många års sen när jag åkte spårvagn så var det en kille med utländsk härkomst som sa "vi ska ta över Sverige" och de är faktiskt på god väg anser jag, tyvärr! Och det finns nog ganska många som skulle hålla med mig. Tror ni inte det? Det var en som hade skrivit "ska vi inte byta namn oxå?" Nog om det.. Kommer säkert skriva om detta fler gånger. Vad ska ni hitta på idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar