söndag 4 november 2012

Bläää!!

Försöker tänka positivt, försöker förstå men det är inte lätt... Känner att jag börjar bli väldigt nedstämd och det vill jag absolut inte för jag har så mycket positiv energi. Ska inte låta idioten förstöra för mig .. Imorgon är det måndag så då blir det en ny vecka. Och förhoppningsvis så lägger jag dessa negativa känslorna åt sidan! Träningen gick bra idag :) fast jag var inte alls motiverad men jag kan inte låta allt dra ner mig för då kommer jag ingenstans. Tränar 30 min flera gången i veckan på bandet men ska öka det med en kvart imorgon... Så ska jag träna så denna veckan och veckan efter kör jag en timma 4-6 dagar i veckan. Fyller ju år snart och du vill man ju änna känna sig fräsch när man ska ut.. Tränar ju mycket för att trimma kroppen men oxå för att jag vill kunna äta utan att behöva tänka på vad jag äter i den bemärkelsen. Snart är det jul och nyår oxå ... :) Då blir det ju mycket god mat.. Idag blir det en kycklings sallad för min del med citron vatten.. Gott ... Ha en underbar dag alla sköna lirare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar