tisdag 13 november 2012

Glömde ju säga..

Jag fyller ju på söndag .... Hela 35 år har jag levt.. :) Och det är inget lätt liv jag har haft/har.. Men men det är bara att kämpa vidare men jag har lärt mig att man ska passa sig för vem man släpper in i sitt liv.. Men det var inte det jag skulle säga. Har inte firat min dag på fyra år.. :( men till helgen ska den firas... Börjar förbereda inför helgen.. Städa tvätta planerar mat.. Min underbara man fixar maten så fixar jag resten... Vi blir inte många o det är skönt.. Inte så mycket att städa dagen efter :) Ska inte bjuda på tårta men jag ska baka nåt annat som man kan ha till kaffet.. Om nu folk vill ha kaffe vill säga för det blir ju en massa annat gott... Men jag ska ha kaffe o kaka :) Det var meningen att jag o min man skulle gå ut o käka och min underbara bror skulle vara barnvakt men när planerna ändrades så ville han hänga på.. Så det blir ingen utgång eftersom vi inte har nån annan som kan sitta barnvakt.. Mamma funderade på att komma upp från Skåne bara för min skull men det händer en del hos de nu under veckan så de behöver vila upp sig.. Uppskattar verkligen tanken men sa det att det får bli en annan gång.. Dessutom kommer de ju upp när fitness mässan är.. :) Som jag oxå funderar på att gå på... Kanske blir ännu mer motiverad till träningen (som att det skulle behövas nu) Jag brukar inte våga se framemot saker eftersom det finns en förmåga att folk avbokar o jag blir besviken men tror inte att det kommer att hända.. Den enda som kommer avboka isf är jag själv :) Ångest kallas det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar