torsdag 15 november 2012

Torsdagen går mot sitt slut...

Denna vecka har vart en seg vecka.. men alla veckor kan ju inte gå fort... Ikväll blir det Revenge kl 21 på Tv3 :) Jag gillar den serien jätte mycket, tycker den jätte bra... Har inte så många program som jag brukar följa men detta är en som jag kan rekommendera :) Inne på andra säsongen nu... Idag har vi vart ute o handlat det sista inför lördagen skönt när allt är klart. Imorgon blir det träning som vanligt och så ska jag städa och baka... En tidigt kväll i morgon, ska lägga mig efter X factor :) På lördag blir det att fixa det sista i lägenheten, städa lite till, träna, duka, måste ju välja kläder och sminka mig och klockan fem kommer folket :) Jag älskar allt som har med smink att göra, ibland när jag inte har nåt att göra så kan jag bara sminka mig för att jag tycker det är kul :) Jag är en sån person som måste planera för min egen del och det finns ingen som kan ändra mina planer.. Gör dom det så rasar jag.. jag funkar inte resten av dagen.. Jag gör alltid en lista som jag måste följa till punkt o pricka när det är nåt som händer... Min man har inte riktigt lärt sig eller förstått hur jag funkar för han ser alltid allt så enkelt, jag är rena motsatsen... fast vi kompletterar varandra på så många olika sätt det är därför vi funkar så bra ihop.. Ibland kan det bli lite jobbigt men det är aldrig lätt i en relation.. Och jag tackar Gud för att vi inte är likadana i sättet :) Nu blir det soffhäng ... Ha en underbar kväll alla glada folk o alla andra som är mindre glada :) Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar