onsdag 28 november 2012

Träningsdax :)

Nu ska jag köra igång med min träning :) igår orkade jag inte så mycket men 30 min intervall träning blev det iaf, bättre än inget.
Trodde dock att jag skulle orka längre eftersom jag har så många negativa känslor i kroppen men ack va jag bedrog mig.
Men idag är det en ny dag och det innebär nya tag. 
Funderar mycket på vad jag ska göra, hur jag ska göra det. Märker ju att allt är åt helvete fel men känner mig maktlös..
Men det ska ske en förändring, man lever bara en gång, eller hur??
Och då ska man ta vara på det .. så länge det går :)
Har fått höra så många gånger att jag är omtyckt, av vissa för att jag är så rak men funderade på det att det kanske är därför jag blir misstrodd?
Kan det ligga nåt i det tro???
Finns det nån mer där ute som tränar dagligen o som håller på kosttillskott??











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar