tisdag 27 november 2012

Tisdag

Usch... visst har jag sovit i natt men det har inte vart bra... 
Är fortfarande väldigt arg och besviken på bemötandet jag fick igår... Fattar inte vad det är med dessa förbannade myndigheter... 
Glömde säga det att jag hade två "vittnen" med mig igår men de fick inte ens komma in o prata, de hade inte tid sa de.. 
Va fan är det för jävla stil???
När jag satt där inne igår på förhör så började jag gråta, kunde inte hålla mig.. Tycker inte alls om det men men.. 
Två tjejer som kom in som oxå ville prata fick komma tillbaka idag iställe.... 
Asså dom som jobbade där igår borde gå i pension eller nåt .... 
Nu får vi se vad som händer.. OM det händer nåt... 

Blev ju ingen träning igår men ska träna idag.. måste träna bort all besvikelse, brukar kännas bättre efteråt... 

Ha en bra dag alla underbara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar