tisdag 27 november 2012

Onsdag

God morgon!
Onsdagen är nu här och det innebär att det snart är fredag :)
Har fått en underbar kontakt med min stora flicka men hon mår inte bra... Chattade med henne innan kl 10 igår kväll och fick ett meddelande redan kl 5:42 i morse...
Börjar fundera på om hon verkligen sover ordentligt.
Pojken berättade att han har somnproblem men det kunde man inte tro när de var här, här sov de :)
Men pojken hade svårt att somna och jag vet själv hur jobbigt det är..
Man funkar inte om man inte sover ordentligt.
på tal om sömn.. min mamma sover ju här denna vecka eftersom det är jobbigt nu och hon väckte mig halv sju i morse :) sa till henne igår kväll att hon kunde göra det så hon slapp va ensam på  morgonen men jag har ju möjlighet att vila på dagen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar