onsdag 14 november 2012

God morgon alla sköna plus ångesten

Idag är det ganska mycket som händer... Mina tankar går till en viss underbar person som ska genomgå en operation idag.. Cancer :( Men det har inte spridit sig som tur är men man måste ta bort det elaka... Massa styrkekramar till den personen... <3 Ska även träffa mina stora barn, ska bli spännande, har dock lite ångest... Jag vet inte hur jag ska göra med lillan... Det är inte bara jag som tar skada av att de hoppar in och ut i mitt liv utan även lillan. Hon har ju blivit jätte rädd för att hon ska försvinna ut ur mitt liv precis som de stora. Hon förstår ju inte riktigt va som händer... Rätt som det va, var de bara borta som så många andra gånger. Men samtidigt så behöver hon träffa de.. Ska prata med de idag, försöka förklara på ett bra sätt att det inte kan fortsätta så här.. Att varken de eller jag (o lilla) mår bra av detta. Det måste bli en förändring, antingen får de stanna i vårt liv eller får det vara. O att de inte bara ska tro på allt deras far säger för han ljuger o det lustiga är att de vet att han ljuger.. Ska inte ta upp det ... Jag är deras mamma o har alltid gjort rätt för mig, alltid ställt upp inte bara för de utan även för deras far, även om jag inte har behövt göra det och ändå har jag fått ta så mycket skit. Och pga allt detta och mitt psykiska mående, finns inte en jävel som mår bra av att bli utsatt för dessa påhoppen, lögner, kränkningar mm så har det vart ett helvete här hemma. Men det har vi tagit oss igenom o är glad att min man finns i mitt liv. Han tar ju oxå skada av detta fastän man kanske inte inser det när det är som värst. Ska skriva varsitt brev till barnen där jag ska förklara min kärlek till de med mera. Så att de kan ta fram breven o läsa det när deras far börjar bråka igen... Jag fick en fråga igår när jag berättade att jag skulle träffa barnen.. Tror du på honom nu ?? Tänk om han gör likadant igen, så att du inte får träffa barnen? NEJ jag litar aldrig på honom! Jag är väl insatt i att HAN KOMMER göra samma sak igen.. Han vill bara straffa mig för att jag lämnade honom o då använder han barnen mot mig! Nu blir det ett träningspass trotsa nacken och ryggen lite och ångesten11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar