tisdag 27 november 2012

Psykopat

Sökte på google.se om psykopater och gjorde ett sånt test.. ops... det blev ja på alla frågor förutom två... 44 av 46 poäng och svaret var att man skulle vara vaksam för en psykopat!!!
Jaha nu vet jag vad jag har att göra med...
Nu ska jag bara få fram det oxå till rätt personer... Men hur??
Har ju haft mina aningar hela tiden men inte kollat upp det så noga förrän nu.. Ska printa ut den sidan och ta med mig på mötet.. OM det nu blir nåt...
För de ska ha nåt att tänka på ... Om allt den säger är sanning eller om den bara manipulerar....
Ska ha nåt att gå efter...
Nu jävlar säger jag bara.. Jag har tröttnat...
... Inte ens efter all kritik som de får så tar de inte mer ansvar.. Och de sägs ju att de har makten men inte kunskapen, då får man väl hjälpa de lite på traven eller vad säger ni??
De kanske inte bryr sig men jag gör... Det måste ske nåt.. Och jag kan inte göra det ensam men man kan börja någonstans....

www.psykopat.se/kannetecken-pa-en-psykopat.php

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar