måndag 26 november 2012

Svenska rättsystemet suger

Visst har jag blivit så jävla dåligt bemött innan men idag tog det fan priset.. 
Det jag känner nu kan jag inte ens beskriva i ord.
Kan inte ens skriva ordentligt för att jag är så jävla upprörd. 
Allt som skrivs i tidningar och som sägs på tv är rent ut sagt bara skitsnack. 
Att personen kan sitta o tala om för mig vad soc kärringen gör och inte gör... Den vet ju ingenting.
Socialen har skyldigheter.. ja det har dom. Men när fan tar de deras jobb på allvar??
Spelar ingen roll om man säger vad de blir utsatta för, varför ta det på allvar???
Har vart hos polisen och de fick ta en hel del kritik ska jag säga.. Nämnde bebatt som va på tv, alla kvinnor som har blivit mördade. att jag kommer bli en i statistiken... SARA modellen som polisen har som projektarbete i fem år.. 
Men han kunde till och med komma med hahahha... 

Jag kommer göra det och jag kommer att fly...  måste göra det... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar