torsdag 29 november 2012

Fredag!!!!

Äntligen är fredagen här Jippi :)
Full rulle hela dagen och förhoppningsvis  hinner jag med ett kort träningspass på 30 min.
Det sägs ju att man ska motionera minsta 30 min flera gånger i veckan för att att kroppen och själen ska må bra.
Och det är nåt jag kan rekommendera. Man känner sig mycket piggare och gladare och har betydligt mer energi. Själv har jag blivit mycket gladare oavsett vad som händer runt omkring.
Träningen får mig att må bra helt enkelt. :)
Smärtan som jag lider av är inte lika hemsk som den brukar vara.. Nacken och ryggen har blivit mycket bättre, när jag inte tränar så känner jag av det på en gång o värre är det när jag börjar bli sjuk ;(
Extra glad är jag idag för jag ska hämta mina stora troll och min flicka har längtat lika mycket som mig. Och igår när jag skrev till pojken att jag älskar honom fick jag "dsm" tillbaka ..
Han är i en sån känslig ålder så han vill inte säga det och det förstår jag. 
Och i onsdags när han skickade till mig så fick jag ett hjärta.. Att det lilla kan betyda så oerhört mycket. 
Det har gjort mina dagar iaf..
Ännu en helg när vi ska umgås.. All denna tid som de har vart borta från mig försöker jag ta igen.
Visst är det svårt och det är mycket arbete som krävs pga allt som har blivit sagt. Det kommer bli bra, kanske t o m bättre än bra??

Skriver mer ikväll och berättar ... 
kramen bananen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar