tisdag 6 november 2012

Tisdag

Dagen har vart bra.. Mådde lite knepigt på morgonen men det gick över efter att jag fick i mig lite av mannens lemonade som han gjorde i morse :) Jag lider ju av lågt blodsocker så jag blir ju riktig dålig om jag inte får i mig socker bland annat.. (hemmatest 2,4 och det ska ligga på runt 6 fast då hade jag inte ätit på flera timmar) Tror det var det som hände i morse.. att jag blev dålig.. den innehåller citron, vatten och socker och det lilla sockret som fanns där i räckte för att jag skulle bli bra igen :) Det är läskigt när det blir så eftersom jag är ensam med lillan men jag vet ju vad jag ska göra så det brukar inte vara några problem.. Visste inte om det skulle bli någon träning men eftersom jag blev bättre så körde jag på men lyssnade mycket på min kropp ... Träningen gick iaf bra o svettades mycket.. Tar ju fettförbränningstabletter men har en förmåga att glömma dom o då blir det ju inget resultat... Mitt minne är ju inte som det ska... hihi Nu blir det lite spel med lillan på bolibompa.se hon tycker det är jätte kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar