fredag 16 november 2012

Börjar dagen.. NU

Träningen är avklarad och proteindrinken upp drucken o duschen avklarad :) Då ska man sätta igång att städa, få annat att tänka på ... Idag är en sån där dag då jag känner mig lite nedstämd.. har så många tankar som surrar i mitt huvud :( Vet inte riktigt vad jag ska göra med situationen för ska jag försöka göra nåt ännu en gång så är det så många krav som ska ställas, inte bara på mig utan även på myndigheterna... Och hela mitt liv som jag lever idag kommer få sig en käft smäll tyvärr!! Jag är stark, jag vet att jag kommer att klara det OM jag nu beslutar mig för att göra det.. Och jag har många som står på min sida o det är alltid en fördel.. MEN... (det finns alltid ett men) Va händer om jag blir misstrodd igen, ännu en gång?? Hur kommer jag att klara det? Jag vet.. det som inte dödar det härdar men ändå.. En människa orkar inte gå igen samma sak all over again and again and again.. Men å andra sidan handlar det inte om mig.. Va händer OM jag gör det? Hur kommer personen ifråga ställa sig till det? Ska den fortsätta snacka skit, ljuga och manipulera alla inblandade? Kommer den skada mig, hota mig, kanske tom göra slag i saken? Jag vet inte.. Troligtvis inte men är ändå rädd!!! Kommer oxå ihåg.. när personen ringde o sa att jag inte skulle åka med i bilen den 4 juli för det fanns inga bromsar.. jag vågade inte åka nånstans men det visade sig att det bara var en lögn.. Det fanns många inspelade samtal.. Jag fattar inte varför allt har kommit upp till ytan?? Kanske för att jag har fått höra saker som får mig att minnas.. som att allt hände igår... Personen ifråga kommer aldrig ändra på sig.. det har jag fått bekräftat.. lika aggressiv som vanligt... jag skulle inte vilja vara i samma rum som den.. Nä nu får jag sätta igång innan jag går under helt... har ju mycket att göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar