tisdag 13 november 2012

Imorgon är det...

En stor dag för mig... Ska träffa mina stora barn :) Har många blandade känslor inför detta.. Men har en rädsla som inte går att beskriva i ord.. Vågar inte släppa in de i mitt liv igen på det sättet jag borde eftersom jag är väldigt rädd för att de bara ska skita i mig igen... Har ju haft mina aningar hela tiden om min stora flicka o det var faktiskt hon som ringde o sa att hon älskar mig och framför allt saknar mig. Jag vet att hon inte klarar sig utan mig.. Fick även pratat med pojken, gud va han låter gammal... Han är oxå en sort för sig men har är mer utsatt... Jag är alltså skit rädd för att jag ska träffa de.. o sen får deras far en flipp o så får jag inte träffa de igen.. Det går nåra månader o sen kommer de tillbaka o sen försvinner igen.. Bara för att jag inte gör som han säger.. Jag tog faktiskt upp det med honom men han fattade ju naturligtvis inget... Suck! Jag tror att han är ute efter nåt nu.. Han kör sina fulspel hela tiden.. Det går inte att lita på honom.. När min flicka sa att hon ville träffa mig så frågade jag henne.. va säger pappa då?? Då sa hon att de fick det för honom. Tog även upp med deras far varför han säger bla till min mamma att de inte vill träffa mig o att jag inte vill träffa de.. Vet ni va han försöker göra då?? Prata bort det och skylla ifrån sig.. Skriver en uppdatering imorgon kväll.. Nu ska jag dejta min kudde för att orka med morgon dagen.. O naturligtvis börjar jag dagen med ett flåsande morgonpass .. ska försöka köra en timma på bandet imorgon.. så sammanlagt blir väl träningen på En och en halv timma.. :) Då ska jag rensa huvud.. även fundera ut hur jag ska säga saker o ting till barnen.. Vill ju inte att det ska bli fel.. för barn är ju barn... :) sov gott alla hjärtan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar