söndag 4 november 2012

God morgon Måndag

Ny vecka och nya möjligheter :) Mår relativt bra trots omständigheterna... Än så länge.. Hoppas att det håller i sig för jag har inte tid att må dåligt. Träningen och familjen kommer i första hand just nu.. Jag tänker inte ta mer skit nu för den gränsen är nådd. Den som har negativ energi är inte välkommen in i mitt liv. Tänker inte släppa in nån. Jag är en sån person som alltid prioriterar vissa saker för jag anser att det är det viktigaste som finns men då ska man oxå bete sig på det viset och inte som en fiende, helt utan anledning. Personer med falska påhopp, som anklagar, som har helt enkelt negativ energi, oavsett vem det är så har jag inte plats för den i mitt liv. Man måste inte tycka om alla :) Snart frukost, det blir som vanligt två ägg och multivitamin :) fast idag ska jag även ta mina fettförbränningstabletter, Fat burner non-stim, började med de igår. (måste alltid kolla så att jag inte är allergisk) Så nu får vi väl se om jag bränner nåt fett, spännande :) Skulle kunna lägga upp före och efter bilder om jag inte skulle skämmas så mycket för min mage.. Har ju fött tre barn o det har satt sina spår med bristningar och grejer :( Ha en underbar dag alla Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar