söndag 25 november 2012

God morgon måndag och ångesten!!!

Idag är det mycket som kommer hända.... 
Och jag hinner inte ens vakna till liv innan ångesten kryper på mig, jag hoppas bara att jag inte får en ångestattack.. Är glad att mamma kommer idag och finns där för mig.
Det kommer bli en tuff dag.. Tur också att jag har mitt löpband för där får jag annat att tänka på :)
Det här med Brott i nära relation.. det kanske är nåt som de börjar ta på allvar?
Kollade ju på Debatt Våld mot kvinnor och där fick både polis och socialtjänsten mycket kritik, sa det till min man att jag önskade att jag satt i publiken.. Jag är en ju en sån person som inte kan vara tyst, speciellt när jag är besviken.... 

Jag uppdaterar senare .... berättar vad som har hänt under eftermiddagen.. 

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar