tisdag 13 november 2012

Tisdag

Träningen rullar på varenda dag :) det är så härligt när man står där på bandet och flåsar och svettas, man får så mycket mer energi efteråt även om kroppen känns matt.. Då är julen bestämd.. Vi åker ner till Skåne och umgås med underbar mamma och hennes underbara snubbe :) Och kanske hans barn... Vet inte om vi åker till Småland.. För två veckor sen, som jag redan har skrivit om så blev det ju som sagt bråk och jag slängde ut personen ifråga o bad den dra åt helvete. Den personen är inte välkommen in i mitt och lillans liv längre, den personen gjorde bort sig så att det brinner ur röva på den... Det är jätte mycket som har förändrats nu... Dock synd att det finns personer som blir drabbade.. men de behöver inte ta ställning till vårat val.. Men det blir inte släkt träff/vän träff längre om man säger så.. . Den här personen sårade verkligen mig och det ska man inte göra.. För då kommer mitt förflutna ikapp mig tyvärr.. Jag blir mitt gamla jag där jag stänger ute folk, inte bara en utan alla.. Släpper inte in nån i mitt liv.. Tänker inte göra det nu heller... Snart dax att göra pannkakor till lillan... Hon får nog sluta titta på Pettson och Findus.. hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar