onsdag 7 november 2012

Onsdag

Jag har inte vart så insatt med det här med Amerikanska President valet men min sambo är ju Amerikanare så han hejade på Obama och han får vara president i 4 år till, Stort grattis till honom. Han verkar ju vara en bra president med hans ideer :) Jaha då var det dax igen... :( Att det ska gå så fort alltså, tycker inte annat än att tant röd ska komma på besök.. Illamåendet har krupit på mig men värken har inte kommit än, om den ska komma så hoppas jag att den gör det efter träningen :) Det spelar ju ingen roll om man har hormonspiral den försvinner ju inte ändå, vissa har den turen men inte jag... Suck! Varje månad är det samma sak... Väntar på att frullen ska lägga sig så att jag kan köra igång. Måste ju inviga mina nya träningsskor som min underbara sambo köpte igår. Har ju haft converse skor nu eftersom mina gamla träningsskor gick sönder och det har inte alls vart bra, skoskav kallas det :( Senare idag blir det en tripp till parken så lillan får leka av sig, får passa på medan det är sol ute... Det är ju inte ofta nu för tiden... Ha en underbar dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar