torsdag 29 november 2012

Nu äntligen är torsdags kvällen här

Imorgon är det fredag.. hurra :)
Jag längtar jätte mycket och det bästa är att jag ska ha barnen denna helgen också men de vet inte vad som väntar.. hihi
Det ska bli spännande att se deras miner...
Hoppas bara att de uppskattar det men det tror jag ... Det händer lite grejer i alla fall... :)

Min mamma har sovit här sen i måndags och det är lite tomt nu när hon har åkt hem.
Det har vart gött att ha henne här så att man har fått prata av sig... Önskade dock att hon inte behövde åka hem ...
Jag är en riktig morsgris jag.. hahha
Kommer nog aldrig spela nån roll hur gammal jag blir jag kommer alltid vara en morsgris :)

Nu ska jag lägga lillan  och vänta in Revenge på Tv3.. den är grym den serien..

Ha en underbar kväll alla sköna läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar