torsdag 22 november 2012

Torsdag

Jo god morgon alla sköna

Fick ett sms igår efter lång tid men det kom iaf.... Ska hämta de imorgon kl 17 :)
Jag får passa på att träffa de medan han inte bråkar med mig för det kommer.. Har ont i magen pga allt som händer just nu..
Det brukar vara så här.. Får träffa barnen och när jag har gjort så kommer alla krav o utpressning. 

Får se va myndigheten säger idag.. Ska bli spännande.. 
Inte för att jag har nån större förhoppning men det kan bedra.
Fick veta att han får inte ta med sig barnen utomlands och det gjorde han i somras och då gick jag till polisen men vi skulle avvakta för att kolla om de kom till skolan och det gjorde de ju... 
Varför ska livet vara så orättvist??
Han är dömd för misshandel och han får allt serverat? Jag vet att jag inte har vart världens bästa o att det fanns andra saker jag kunde ha gjort men försöker göra rätt av mig nu..
Att vara rädd för en människa är inte alls kul... man vet aldrig vad som hända skall, hur arg personen blir ??
Eftersom jag har vart med om så mycket med denna människa så vågar jag inte tro  nåt snällt om den.

Ja ja nu ska jag återgå till min dag :)

1 kommentar:

  1. Super att de kommer njut :-)

    Men maşsa frågor nu svara på det du känner för eller skicka ett mejl om du vill.
    Vad är han dömd för och när föll domen?
    Ska läsa Vidar så svaret kanske står redan!

    Vem har sagt han inte får resa utomlands?
    Har ni gv så dessvärre får han det men det är toppen att du ringer och påtalar sånt, glöm inte säga sånt direkt till fr och soc med om ni är med i den svängen och din advokat.
    Har du en bra advokat tycker du?
    Det är bra att du försöker göra rätt nu och nu ska vi tänka till och vända din spiral nedåt.
    Finns umgängesschema nedskrivet?

    Jag vart väldigt piss off när jag läste så hjärnan jobbar för hög tryck just nu.
    Tips ha en mobil om du har råd eller nån som bara ligger och fixa nr som bara han har, då är du förbered på vem det är när det ringer.
    Mitt ex har det nr som han känner till och alla andra som jag litar på till 150 att de aldrig skulle ge ut nya, de fick det nya.
    På så sätt tog jag kommandot och slapp få hjärtsnurp när det ringde, likadant med mejlen.
    Det kostar en slant att ändra till alla men för mig var det värt det och jag berätta som det var till soc och fr när de fick det nya pluspoäng till mig sa de.
    Tips bara. Läser vidare nu

    SvaraRadera