tisdag 20 november 2012

Redan tisdag

Jag längtar tills på fredag.. det är i för sig inget ovanligt men denna fredagen är speciell..
Min stora flicka hörde av sig igår och frågade om jag ville ha hem de på fredag till söndag och det är ju självklart :)
Jag har ju saknat de hur mycket som helst.. 
Har ju dock onda aningar, inte när de gäller de två utan den tredje parten.. Kan inte lita på den för det är alltid nåt som den är ute efter, frågan är vad????
När de kommer ska jag verkligen ta vara på den tiden för jag vet inte när de kommer nästa gång!!
Om jag inte går med på denns villkor så får jag inte träffa de och det är så tröttsamt.. 
Patetiskt men som jag har sagt innan så är det personligt. Inte från min sida utan från den andres :(
Det är så tråkigt eftersom det är så många som blir drabbade.. 

Kram kram

1 kommentar:

  1. Nu blir jag piss off igen, har ni gv så behöver du inte köpslå för att få ha ug.
    Nonsens se till att ha ett ugschema och skall du måsta gå med på nonsens för att få träffa Kidsen så meddela soc och din advokat.
    Be din advokat att skicka ett brev till den andras ombud där den få förklara konsekvenserna för sin klient om den fortsätter på samma sätt och gå vidare sök ev!

    SvaraRadera