lördag 24 november 2012

lördag natt

Nu har dagen gått mot sitt slut... Har haft en underbar dag med mina barn och det märks att pojken har blivit tonåring :)
Han har vart med sina gamla kompisar.. Visst ville jag ha honom hemma hela tiden och få vara med honom men eftersom han inte umgås med nåra efter skolan och eftersom jag vet att det är viktigt att man har kvar sina kompisar så ville jag inte vara ego :)
Han bakade en jätte god choklad kaka idag och jag som älskar allt som har med choklad att göra så kunde jag inte låta bli att äta :)
Flickan ville träffa sin gamla kompis men hon ångrade sig för hon ville vara med sin mamma men hon vet att hon har möjligheten.. 
Det finns saker som jag har fått höra som har fått min mage att gå i uppror, tycker inte alls om det jag har fått höra och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det...
Har ju vetat hela tiden att deras far skiter i va jag säger men när barnen säger det till mig så är det nåt som är fel.
Han ska ju visa att man samarbetar, att mamma har lika mycket att säga till om men så är det inte i min situation.
Det visar han ju barnen.. och säger det till dom!!!!
Barnen vill ju göra vissa saker och jag menar på det, gör det då.. varenda gång så får jag till svar.
"pappa blir sur" 
Jag har skrivit det förut.. när flickan kom 15 minuter försent fick hon två veckors utegångsförbud, men det jag inte fick veta var att hon inte fick använda sin lur eller kolla på tv.. 
Visst måste man sätta gränser men va fan?? 

Snart är det måndag och då blir det nya tag... jag verkligen njuter nu när jag har barnen hemma.. det är som en dröm... 
nu får vi se vad som händer.. har berättat för dom att jag finns här om de behöver mig, det är bara att höra av sig :)

God natt alla sköna <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar