måndag 5 november 2012

Jag må va en BITCH

Men ge mig ett skäl till varför jag inte ska vara det???? Den personen jag är idag har jag blivit pga mitt förflutna och allt jag har gått/går igenom. Jag låter ingen trampa på mig och det gör jag klart för folk redan från första början. Passar det inte så kan de dra, thats the way it is.... Alltså det här med konflikter är aldrig bra för någon men ibland måste man få ur sig saker och ting som stör en... Från båda håll... Grejen är den att jag snackar aldrig skit om folk, för det är inte värt det utan jag är en sån person som alltid säger vad jag tycker och tänker till den/de som det handlar om. Och oftast så får jag ta konsekvenserna för mina ordval men det är det värt... :) Och är ganska snabb på att säga att man inte ska prata om folk som inte är närvarande. Det har blivit en stor konflikt nu som aldrig kommer att kunna lösas, tyvärr. Allt har förändrats.... Träningen gick bra.... glömde dock ta mina tabletter men det är tur att man ska ta dom två gånger om dagen.. :) Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar