torsdag 6 december 2012

Äntligen fredag

Nu har fredagen äntligen kommit :)
Under helgen kommer det bli massa mys pys, kommer dock sakna mina stora barn ...
Hela veckan har jag haft ont i magen med tanke på vad som ska hända och för att de är själva...
Och allt annat som har tillkommit...
Jag kan inte sova ordentligt, maten lusten är på väg bort. Känner mig alltid sjuk men det gör ju även när tant röd är på ingående.
Men jag pratade med de igår i a f..
Sa vad som kommer att hända, så att de fick höra det från mig för jag vet inte vad den andra kommer att säga, har dock mina aningar men det är en annan historia.
Mamma berättade för mig igår att hon hade en dröm, att hon träffade på barnen med massa packning och jag har fått höra att det inte är långt ifrån att de kommer tillbaka till mig på heltid.
Idag ska vi ut på äventyr.. Lillan vill åka med sin pappa på jobbet och det är bara att hänga på. Det är ju träning för mig... :)
Men vet inte om jag hoppar ur bilen, känner mig inte riktigt upplagd för det för jag har ju ångest varje dag. Och det gör ju även att man blir jätte trött och inte vill utmana ödet med sin sociala fobi för då kan det slå helt fel.
Man får ta lite åt gången.
Jag hoppas verkligen att ångesten försvinner snart. För jag vill inte ha dessa känningar men har en känsla av att den kommer att hålla i sig tills jag får veta vad som händer.
Har även fått aningarna att jag inte kommer få träffa barnen när personen ifråga får veta vad som kommer att hända, om jag träffar de så kommer jag få stå till svars för den kommer säkert snacka en massa synd om mig snack...
Blir ingen träning idag... kanske lika bra det...
Nu måste jag göra mig i ordning och lillan , om hon kan slita sig från bolibompa :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar