onsdag 12 december 2012

God morgon nacksmärtan ;(

Idag var det inte alls kul att vakna... Har skit ont i nacken... vet inte om det kommer från situp igår eller om det är för att det är kallt ute.. Kanske t o m båda???
Jaja det går säkert över med lite träning..
Igår hade jag ont i huvudet hela dagen, kan ju bero på att jag inte drack mina koppar kaffe som jag brukar göra. Utan det blev bara 2-3 klunkar... 
Det fick jag veta i somras, att man kan få ont i huvudet om man inte dricker kaffe som man brukar... 
Det var en lördag som jag gick med huvudvärk hela dagen o på eftermiddagen fick jag veta att alla grannarna på sommarstället som brukar dricka kaffe får det om de inte har druckit kaffe... 
Mamma har nämnt det för mig innan men har inte trott på det :)
Idag har jag fått i mig min dos av kaffe i a f...

Jo just det... Jag har löshår med clips men jag när jag sätter på mig det så ser det för jävligt ut, med andra ord jag kan inte göra det själv.. Är det nån som nåt tips på hur man ska göra för att det ska se bra ut???
Funderar på om jag ska köpa nytt löshår eftersom jag har ganska mycket hår o det jag har hemma är tunt .... Man kan väl säga att jag har en lång kalufs o när håret kommer på så ser det jätte fult ut... Man ser att det är påsatt .... :)
Jag tänkte ha löshåret nu på nyår.. Ska även färga håret svart .. Jag brukar ha den färgen för jag passar i den :)

Har fortfarande inte fått besked om barnen kommer till helgen... Okej det är bara onsdag men jag vill ha besked så att jag inte planerar in nåt annat... Men imon skickar jag ett sms till den för att kolla om de vill komma ...

Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar