onsdag 5 december 2012

God morron alla sköna läsare





Onsdag idag då..
Snart är det fredag härligt och då kommer lilla mamsen på besök, igen :)
Då har man fått mer på fötterna inför mötet om två veckor. Ska ge de massa info om vad de ska observera ....
Massa jobb ....
Hela min kropp är i uppror, går just nu på en miljon km/timma.
Kommer jag att kunna slappna av?? Åh nej!!
Jag måste för jag kommer bli dålig, alltid samma visa när det blir så här. Stress stress o ännu mer stress!!!
Vissa personer klarar stress bättre än andra och jag är typen som inte gör det :( önskade att det var annorlunda men jag försöker iaf.. det är det som räknas eller hur????
Och eftersom jag är så medveten om min psykiska hälsa så kan jag arbeta med det...
Har ju några saker som jag måste göra för att jag ska funka som person ... o för att mitt psyke ska funka.. :)

Nu ska jag börja min dag...

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar