lördag 22 december 2012

Dagen innan julafton

God morgon alla sköna läsare!!

Idag är det dagen innan julafton så det är mycket som ska göras :) inför morgondagen... 
Förbereda maten bl a...
På nyheterna igår sa de att det skulle bli mycket snö, typ klass 2 varning, tur att vi inte ska någonstans.
Frågan är hur mycket snö det egentligen kommer och om vi kommer iväg på onsdag, för då är det dax att åka till nästa ställe.. 
Nu får vi hålla tummarna på att den där andra människan inte kommer för jag orkar inte med den, den har ju bort sig och eftersom den inte vill be om ursäkt och påstår att den står för den säger, när den vet att det bara är falskt påhopp så vill jag inte umgås med den...
Lite trist bara att den tillhör familjen.. Jag anser att när man är familj, ingift eller inte så ska man inte behandla folk på detta vis.. 
 Visst är det jul och man ska vara snäll och jag känner att jag måste prata med personen för lillans skull.. Jag tänker inte be om ursäkt, tänker berätta för den att jag måste göra säga detta så att lillan inte pratar illa om den... För det är fel... 
Fast å andra sidan har hon långt tidigare sagt att hon inte tycker om den, hon har inte velat att den ska komma hem till oss eller att vi har åkt till den utan hon har velat sitta kvar i bilen och vänta :)
Uppdatering om det när / om det händer... 

Nu ska vi snart äta frukost, omelett :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar