fredag 28 december 2012

Dunderförkyld ;(

Det var längesen jag var så här sjuk.... En riktig dunderförkylning har jag åkt på .... 
Men det är väl lika bra att man fick skiten nu istället för i början av nästa år, får passa på att vara sjuk medan mannen har semester ;)
Är dock inget roligt.. Blir som en liten flicka....
Men det är bara vila och dricka te som gäller och det är det jag kommer göra nu tills jag blir frisk..
Jag hoppas att jag blir frisk innan nyår, vi ska ju ha folk hemma... 
Mamma och hennes snubbe skulle komma men mamma har troligtvis oxå blivit sjuk... Hon har / haft yrsel och illamående... Usch!!
Så de stannar hemma, lika bra det... 
Då blir det bara min bror och ett en vän och hennes man  som kommer.. Lika bra det för vi brukar alltid ha många folk hemma och det har jag tröttnat på, är så mycket att städa dagen efter... 
Men om jag mår så här så blir det ingenting för då orkar jag inte.. 
Frågan är oxå om min bror kommer bli sjuk, för vi har ju vart med honom hela tiden..
Det är lillan som har smittat mig och det bröt väl ut när vi var hos katterna... 

Har sagt att jag kommer inte åka någonstans med katter om jag inte får bättre medicin.. För det jag tar i dag funkar ju fan inte.... 

Vila nu som gäller.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar