lördag 29 december 2012

Lördag förmiddag

God morgon alla sköna läsare!

Jag hoppas att ni har sovit gott, själv har jag sovit si så där... Förkylningen är på väg bort, härligt.
Fortfarande täppt i näsan, man hör att jag är förkyld men det mesta är borta, kan inte snyta mig så mycket :)
Men denna förbannade hostan, det är skit jobbigt att hosta  men tror att den är på väg bort med man måstes ju få ut skiten :)
Det var värre igår.... 
Snart är det ett nytt år och jag ska sätta upp mål... Och innan nästa år ska jag ha nått dom :)
Fast när det gäller att trimma kroppen ska det vara klart till sommaren 2013..
Beach body 2013 here i come :)
Och när det gäller mina stora barn så ska jag säga till dom på skarpen.. Fick inte några bra besked igår, jävla soc kärringar... 
Jag fattar inte hur man kan tro på psykopater, ändå läste jag upp för de hur dom funkar men det hjälpte tydligen inte... 
Stackars barn.. Och det är inte mycket jag hör från dom ;(
Sa till pojken igår att de ska inte ska tro på allt han säger för de vet att det inte är sant... Men jag vet att den hotar barnen med att ta deras grejer om de inte lyssnar... 
Och att de blir utslängda om det inte passar... 
Ska ringa familjerätten nu efter nyår och jag ska begära andra personer och inte de gamla vanliga för de är så jävla oprofessionella..

Idag blir det vila igen, ska städa lite så jag slipper allt imorgon... 

kramen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar