torsdag 13 december 2012

Skiter i allt nu....

Hur lågt kan en människa sjunka egentligen??

Nu är jag så jävla trött på allt ... jag kämpar och kämpar för att allt ska bli till det bästa men när man blir påhoppad av någon man inte känner och den har bara hört den enas version då har det gått för långt...

Men det är som jag säger... Sanningen kommer alltid fram ... och då kommer den bli i frågasatt och oxå... 
Fick ett sånt fint meddelande förut där den personen anklagade mig för allt möjligt... Till svar fick den.. Du är tydligen oxå manipulerad och tror på den. Sanningen kommer fram..
Funderar på att polisanmäla den oxå för den har fan ingen rätt att hoppa på mig på det viset.. Och eftersom det ligger i Brott i nära relation så ser det inte bra ut... Men jag skiter i det... 
Båda två ska bara ha det för det innebär att de både håller på att saboterar för mig... 
 

1 kommentar:

  1. Vad det än handlar om så låter det inte kul, men ge inte upp. Låt ingen knäcka dig! :)

    SvaraRadera