torsdag 13 december 2012

¤&(¤(%)/&/()(=)=

Imorgon ska jag till farbror blå och göra ytterligare två polisanmälningar... 
De både två kommer få sig en chock och eftersom ofredande är brottsligt så .....
Det var en sak när det bara var den ena men när den andra oxå hoppar på mig.. helt utan anledning.
Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig, det är inte det som det handlar om utan det är för att man ska få leva ett rättvist liv och det gör inte jag... 
Spelar ingen roll vad jag gör eller säger det går alltid emot mig precis som att det är jag som är brottslingen. 
Men det är jag INTE!!!!!
Jag har tröttnat på mitt liv och allt som händer runt omkring.. Är inne på 11:e året nu.. till och från... 
Jag orkar inte leva längre men jag måste.. Varför måste jag??
Jo för jag har en liten flicka på 4 år som behöver mig och jag måste kämpa för mina stora barn.
Till vilken nytta?
Någongång måste folk fatta vem det är man har att göra med....

Det är många gånger jag frågar varför jag blir straffad??? Varför jag måste kämpa hela tiden??
Ibland funderar jag på att Gud vill ha mig kvar av en anledning..
Och den anledningen är mina barn... 

När man har vart nära döden så får man många tankar.. Jag kunde lika gärna ha dött...
Men varför gjorde jag inte det??
Jag tror att jag har en mening här i livet.. Jag är inte kristen i den bemärkelsen... Men jag tror på Gud! och att man lever av någon anledning... inte bara för att ens mamma födde en... 

Det var ju hennes / deras val men nåt kunde ha hänt så att man förlorade livet redan som liten.. 
Fatta poängen... 
Om det inte skulle vara för min lilla flicka så skulle jag nog inte leva längre... 
Jag mår så pass dåligt psykiskt för det jag blir utsatt för .. 
Men skulle inte svika min familj på det sättet... Det är egoistiskt.. jag har ett val.... och mitt val är att inte vara ego, oavsett hur jobbigt det är  och oavsett min dödslängtan känns... just nu.... 
Så gör jag det inte... 
Jag är starkare än så... 
Men har även funderat på om den vill att jag ska dö?? Det kanske är därför den säger och gör som den gör???
Men om den vill det så får den ta mitt liv för jag gör det INTE!!!!

Dö ska man ändå göra.... 

Kram kram


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar