söndag 9 december 2012

God morgon måndag

Då ska jag snart kicka igång dagen med ett träningspass... Funderade på att träna innan frukost men eftersom jag lider av blodsockerfall så vill jag helst äta innan :)
Jag fattar inte folk som kan träna innan frukost, visst ökar det förbränningen men måste man inte ha mat i magen för att ha en massa energi??
Ja ja det är väl också olika för alla antar jag... 

Denna vecka trillar väl besökstiden ner i brevlådan hos personen... Det är lite skrämmande eftersom jag inte vad den kommer att säga ... säkert en massa skit.. Tror inte heller att de kommer till helgen... 
Sen funderar jag på OM/NÄR polisen går vidare med detta... Det finns ju trots allt ett mönster i människans beteende... 
Ni får hålla tummarna för min och mina barn att allt blir det till bästa nu.. För jag sa det till min man och mamma att om de inte hjälper nu o de försvinner igen tänker jag inte lägga ner mer tid och energi på att kämpa för nåt som ändå går åt helvete... 
Jag måste skydda mig själv och min lilla flicka oxå eftersom hon har tagit stor skada av detta...
Jag gör allt för att det ska bli bra men jag kan inte göra det själv.. De måste lära sig att stå upp för sig själva för annars kommer de aldrig klara i sig i den stora världen. 
Har en känsla av att mitt psyke kommer inte vara som det borde vara denna vecka.. Eftersom jag vet vad som väntar... Har ju redan känningar... och onda aningar.... 

Jaja nu blir det lite soffhäng o frukost innan jag kickar igång dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar