lördag 15 december 2012

Lördag kväll

Igår åkte vi hem till våra vänner för att umgås..
Vi åt och drack gott och vi fick oss även många goa skratt :) Det var längesen jag skrattade så mycket...
Det var den bästa tiden på länge, slapp tänka på allt negativt som händer, det var som bortblåst..
Men nu är allt tillbaka igen.. 
Min flicka har tagit bort mig som vän och hon svarar inte när man försöker ta kontakt med henne.
Likaså med pojken.
Jag visste ju att det skulle hända, att det bara var en tidsfråga.. Men jag kan inte fatta hur den kan göra så när den vet att det är möte på onsdag..
Det ser inte bra ut..
Jag trodde att det va min helg denna helgen för jag hade de för två veckor sen... Men de hade planer men skulle det va jag så skulle jag få ändra mina planer annars skulle jag inte få träffa de.
Men nu spelar det ingen roll för den saboterar bara hela tiden.... 
Jag får ju inte träffa de ;( får inte ens prata med de... ;(
Är jätte ledsen.. och sen att man blir påhoppad av en man inte känner... 
Gick aldrig till polisen igår jag orkade inte så jag ska ta det imorgon istället.. och lämna det fina meddelandet... och göra en anmälan, igen...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar