onsdag 12 december 2012

jag blir så jävla.....

Lack på förälder som bara tänker på sig själv... 
Allt handlar inte bara om vad den vill hela tiden... Barnen kommer ALLTID i första hand oavsett vad... 
Och med min situation finns det inget som heter så... 
Jag är en sån människa där barnen är viktigast oavsett vad.. om jag så skulle ligga på dödsbädden skulle jag göra vad som krävs för att låta de gå först.. 
Förstå poängen nu... :)
Jag trodde att jag skulle få ha barnen denna helgen men NÄÄÄÄ!!! den har planer som rent ut sagt är skit snack.. för den gör aldrig nåt med de.. 
Hur jag vet de?? The truth always comes out :)
Personen ifråga säger att den ska göra allt för att det ska funka o sen saboterar den..
Va fan är det för jävla skit snack??
Seriöst???

Men man ska fan inte ha med psykopater att göra... Den gör inget annat än snackar skit och tror på sina egna lögner.. 
 Den farligaste motståndare en människa kan ha är en psykopat. Den som skiljer sig
från en psykopat kan inte räkna med en lycklig skilsmässa eller livslång vänskap.
Situationen bjuder inte alls på det. Psykopaten är helt överlägsen sin motståndare.
Han krossar och pulvriserar sin f d partner.
Glöm aldrig bort; Psykopaten är manipulationens
mästare och totalt hänsynslös i sitt naturliga agerande. Han kan sälja sin egen mor,
överge sina barn för resten av livet och sprida falska sanningar om den han levt med
och som stöttat honom i många år. Han har inga känslomässiga band till någon
annan än till sig själv.

man måste ha koll på vem man träffar .. önskar nu att jag hade mer koll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar