söndag 2 december 2012

From

Blir det hårdträning.. Av någon konstig anledning så går man alltid upp i vikt när man är hos mamma :/
Ändå äter man inte så mycket onyttigt med tanke på att hon har en sjukdom som heter Chrons, hon tål inte mjölk o såna där saker, hon blir jätte sjuk plus att hon har många andra sjukdomar ;(
Jag ska börja träna en timma varje dag, varje morgon. Plus att jag ska äta mitt Diet fuel och fettförbränningstabletter..
Och tänka på kosten.. ännu mer.
Tror dock att det har vänt lite.. vill ju så gärna att det ska hända saker med kroppen och tränar varje dag o försöker tänka på vad jag äter men ändå så står det still, fick höra att det har nog blivit för mycket psykiskt och då händer det inget ;(
Önskade att jag kunde lägga upp före och efter bilder men med tanke på att jag har sån ful mage så har jag ingen lust att göra det.. Sorry!!!!!
Nu ska jag titta på bolibompa med lillan :)

Ps det var lugnt sa barnen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar