måndag 3 december 2012

/%&%/W&(/)(/%/#!"%#)"%#

Samtal efter samtal... 
Det första samtal gjorde mig rasande o hon uppmanade mig att ringa till jouren.
Så många gånger som jag har haft kontakt med henne och idag sa hon att jag skulle göra det för hon hade inte tid ;(
Pratade med en underbar tjej som verkligen lyssnade på  mig och sa att hon skulle prata med sina kollegor och sen boka en tid med mig, hon hörde att jag hade mycket att prata om.
Nu kanske det händer nåt???
Har inget tålamod just nu, vill att de ska ringa på en gång så jag kan få en tid, för jag måste planera in denna dag eftersom det krävs mycket för att jag ens ska komma dit. Sociala fobin :(
Hon sa saker som ingen annan har sagt innan och det var skönt att höra... 
Man kanske får möjligheten att ändra inställning för myndigheterna här i Sverige men det kommer krävas mycket... 

Kom igen nu då Riiiiing!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar