måndag 3 december 2012

Måndagen är snart slut

Äntligen!!

Har väntat hela dagen på att det ska bli kväll så man kan sova bort allt i några timmar och hoppas att man vaknar på alerten i morgon. 

Utan ångest ... 
Har inte fått nåt samtal i dag så jag ringer imorgon eftermiddag o hör vad som händer.. För nu har jag tröttnat. Och när jag gör det så tar jag i "med hårdhandskarna"  men andra ord sätter ner foten. 
Och säger ifrån. 
Socialen har makten men inte kunskapen och de lär ju aldrig få kunskapen när de skiter i vad man säger, det handlar inte bara om mig utan flera... 
Om det nu blir ett möte så hoppas jag att det blir en dag då mamma kan följa med o så får jag lösa det med att komma dit.. Min man brukar vara snäll och hjälpa mig så att jag kommer iväg... 

Uppdatering igen ..lillan är mammig... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar